Ben 10 Ultimate Alien 1. Sezon 1. Bölüm


Özet & Detaylar

Ben , Gwen ve Kevin, Vilgax'ı yenerler. Ben Vilgax'ı yendikten sonra gündelik tesisatçı işine geri döner. Ancak Jimmy adlı bir çocuğun onun uzaylılara dönüştüğü resimleri ve videoları internette yayınlar. Bunun sonucunda bütün dünya Ben'in kahraman olduğunu öğrenir, yetişkinler ona düşman olurken çocuklar ise ona büyük bir hayranlık duyarlar. Sonra Agreggor adında bir Osmosian, Ben'i dünya'yı kontrol etme planları engelleyeceği düşüncesiyle yok etmeye gelir.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Eğer video açılmıyorsa başka bir tarayıcıda tekrar deneyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynatıcıda hata da olabilir

      Sil
    2. Hayla açılmıyorsa sayfayı yenileyin eğer hata yine devam ediyorsa bölümü indir'e basarak bölümü indirebilirsiniz

      Sil

Yorumlarda hakaret unsurları barındırmayınız.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)