Ben 10: 10.010 Tam Bölüm

 

Konu

Gwen'in Amerika Birleşik Devletleri Başkanı olduğu uzak bir gelecekte, dünya bir uzaylı sürüsünün saldırısı altındadır. Gwen, tehdide karşı direnişi yönetir. Öte yandan Ben, ailesiyle uzun süredir temasta bulunmaz. Emeklilikten ayrılmaya ikna edilen yetişkin Ben, genç olan Ben'den yardım istemek için geçmişe döner. Geleceği tehdit eden bir saldırıyı ancak birlikte durdurabilirler.


Karakterler

  • Ben Tennyson
  • Gwen Tennyson
  • Max Tennyson
  • Ben 10.000 (ilk çıkışı)
  • Gelecek Gwen Tennyson (ilk çıkışı)
  • Simon Sez
  • Ryan Sez
  • Maxine Sez

Gelecekteki Karakterler

  • Ben 10,000 (ilk çıkışı)
  • Başkan Gwen (ilk çıkışı)
  • Yapay Zekâ Max (ilk çıkışı)
  • Glitch (ilk çıkışı)
  • General Hex (ilk çıkışı)
  • Sekreter Zombozo (ilk çıkışı)
  • Çavuş Smythe (ilk çıkışı)
  • Amiral Animo (ilk çıkışı)
  • Maurice (ilk çıkışı)
  • Sydney (ilk çıkışı)
  • Solar Twain (ilk çıkışı)
  • Polar Twain (ilk çıkışı)

Düşmanlar

  • Xerge (ilk çıkışı)
  • Buharlı Smythe
  • Clocktopus

Kullanılan Uzaylılar

Ben Tarafından:

  • Surge (ikinci ilk çıkışı)
  • Elmas Kafa
  • Rath

Ben 10.000 Tarafından:

  • Örümcek Maymun (ilk çıkışı)
  • Buzzshock (ilk çıkışı)
  • Dört Kol (ilk çıkışı)
  • Ateş Topu
  • Surge

Gelecek Kevin Tarafından:

  • Humungoraptor (ilk çıkışı)

Yorum Gönder

0 Yorumlar