Ben 10 Reboot Bitiyor mu?

Ben 10 Reboot serisinin prömiyer yılı olan 2016'dan bu yana neredeyse 5 yıl geçti ve eski dizinin hayranları ilk günden bu yana dizinin değişimi yüzünden kızgınlar. Peki yeni bir seri gelecek mi ya da şu anki mevcut seri bitecek mi?

Ben 10 2016 Serisi'nin 5. Sezon'unun finali ile birlikte (dizinin yapımcılarının film üçlemesinin ardından ne olacağından tam olarak emin olmasa da) sona ereceği düşünülmektedir.

Bileceğiniz üzere Ben 10 2016 Serisi'nin 5. Sezon'u 3 filmden oluşmaktadır, bunlar;

Ben 10.010

Bölüm: 173-176
Tarih: 20 Şubat 2021
Konu: Gwen'in Amerika Birleşik Devletleri Başkanı olduğu uzak bir gelecekte, dünya bir uzaylı sürüsünün saldırısı altındadır. Gwen, tehdide karşı direnişi yönetir. Öte yandan Ben, ailesiyle uzun süredir temasta bulunmaz. Emeklilikten ayrılmaya ikna edilen yetişkin Ben, genç olan Ben'den yardım istemek için geçmişe döner. Geleceği tehdit eden bir saldırıyı ancak birlikte durdurabilirler.

Ben Gen 10

Bölüm: 177-180
Tarih: Nisan 2021
Konu: Ben, küçük Generator Rex ile karşılaşır ve birkaç yanlış anlaşılma ile başa çıkar. Kötü büyücü Hex, insanlara uzaylı DNA'sı bulaştırmak için arızalı bir Omnitrix'i kullanmaya çalışır, Ben dünyayı kurtarmak için onu yenmek zorundadır.

Alien X-tinction

Bölüm: 181-184
Tarih: Nisan 2021
Konu: Tennyson'lar kötücül, boyutlar-arası dolaşabilen Uzaylı X'in saldırısına uğrarlar. Büyükbaba Max'in paralel evrendeki halinin yardımıyla, uzaylı bir kahraman ordusu oluşturarak, bu tehditle başa çıkmak için birden fazla Benler ve Gwenler'i bir araya getirirler.

Önemsiz Şeyler

Ben 10.010 filminin sonlarında Ben 10.000'in Alien Force kiyafeti giymesi sadece küçük bir gönderme olmayabilir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar